وندورلیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی

13 فروردین 1400
0 دیدگاه
وندورلیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی

وندورلیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی چیست؟ و لیست تامین کنندگان وندور لیست صنعت پتروشیمی و شرکت های زیر مجموعه همچنین مهمترین مزایای قرار گرفتن در وندور لیست پتروشیمی را اینجا بخوانید.

وندورلیست صنعت پتروشیمی

صنعت پتروشیمی یکی از مهمترین بخش های کسب و کار دنیاست. اهمیت این بخش را از آنجایی می توتن متوجه شد که هر صنعتی در دنیا که به ذهن شما خطور می کند، به طور مستقیم یا غیرمستقیم با این صنعت رابطه دارد. یکی دیگر از مسایل بسیار مهم در رابطه با این صنعت است که علاوه بر این صنایع، زندگی روز مره مردم نیز به طور مستقیم با این صنعت ارتباط دارد. یکی از ارکان اصلی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، وجود شرکت های پتروشیمی و صنایع وابسته به این صنعت عظیم است. در بین 31 صنعت فعال در ایران، صنعت نفت و گاز و شرکت های پتروشیمی با برتری در عوامل سودآوری پیشتاز بوده و از نظر سال مالی در جایگاه دوم قراردارند.

در بین 100 بنگاه اقتصادی کشور جایگاه شرکت های پتروشیمی در برترین شرکت های ایران قراردارد. براساس این رتبه بندی گروه پتروشیمی از نظر شاخص سودآوری، بهره وری کل عوامل،صادرات جایگاه نخست رادارد.از نظر میزان فروش، ارزس افزوده، دارایی در رتبه دوم قراردارند. در این رتبه بندی گروه فرآورده های نفتی، گروه انرژی و شرکت لاستیک و پلاستیک از رقبای اصلی شرکت های پتروشیمی محسوب می شوند.

پتروشیمی آبادان

پس از کشف نفت توسط بریتانیا و استخراج آن در ایران لزوم احداث کارخانه‌های بالادست مبدل جهت جلوگیری از خام فروشی در کشور احساس شد و پس از تأسیس پالایشگاه آبادان به عنوان نخستین پالایشگاه ایران و با توجه به وجود گاز فراوان همراه با نفت استخراجی و همچنین کشف میادین گازی در سال‌های پسین کشور نیاز به محصولات پتروشیمی را احساس کرد و در سال ۱۳۴۲ انستیتو نفت فرانسه از طریق سازمان برنامه و بودجه مأمور شد تا مکان‌یابی ایجاد صنایع پتروشیمی در ایران را بررسی کند؛ و با توجه به نزدیکی آبادان به میادین نفتی و همچنین وجود خط لوله‌های نفت از قبل احداث شده برای پالایشگاه آبادان و دسترسی به منابع آب شیرین دائمی به دلیل مجاورت آبادان با رودخانه اروند رود این مطالعات منجر انتخاب شهر آبادان و به تأسیس شرکت سهامی پتروشیمی آبادان با مشارکت ۷۴٪ سهم شرکت ملی پتروشیمی و ۲۶٪ سهم شرکت ب اف گودریج آمریکا گردید.

محصولات : محصولات پتروشیمی مواد شیمیایی

شرکت های وابسته : شرکت پترو گام اطلس اروند،پولیکا نوین

وندورلیست پتروشیمی آبادان یکی از مهمترین وندور لیست های صنعت پتروشیمی می باشد.

شرکت پترو کاران فردا با داشتن مشاورانی مجرب در جهت ورود به وندورلیست ها و پس از بررسی کامل مدارک شرکت شما و ارزیابی کامل مدارک جهت ورود به وندور لیست ها شما را راهنمایی خواهند کرد و شما می توانید از مشاوره مشاوران ما بهره مند شوید.

پتروشیمی اصفهان Esfahan Petrochemical Company

شرکت پتروشیمی اصفهان یک شرکت سهامی عام است که با هدف تولید محصولات آروماتیک شامل بنزن، تولوئن، ارتوزایلین، پارازایلین و مخلوط زایلین تاسیس شد.

مجتمع پتروشیمی اصفهان، برای چند سال پیاپی مجتمع نمونه پتروشیمی ایران بوده و به مدت یک سال به عنوان صادر کننده نمونه کشور انتخاب شده است.

سوال اول این است که چرا ما باید به عنوان مثال وارد وندورلیست پتروشیمی اصفهان شویم چه مزایایی برای شرکت ها خواهد داشت؟

از مهمترین مزایای قرار گرفتن در وندور لیست

1-امکان افزایش سودها به شکل قابل توجه (زیرا شرکت های بزرگ و پروژه های عظیم نیاز به وندورلیست دارند)

2-امکان شرکت کردن در مناقصات مربوط به آن پروژه

3-رفع موانع برای همکاری با شرکت های بزرگ و پروژه های سنگین

پتروشیمی باختر

شرکت پتروشیمی باختر یک شرکت مادر تخصصی در زمینه ساخت و راه اندازی واحدهای پتروشیمی و به طور خاص واحدهایی با محصولات در زمینه پلی اتیلن است.

طبق اطلاعات ارائه شده 13 شرکت زیر مجموعه پتروشیمی باختر است

  1. شرکت پتروشیمی کاویان
  2. -شرکت پلیمر کرمانشاه
  3. شرکت پتروشیمی لرستان
  4. شرکت پویا پژوهش باختر
  5. شرکت پتروشیمی مهاباد
  6. شرکت پتروشیمی کردستان
  7. شرکت پتروشیمی میاندوآب
  8. شرکت پتروشیمی آرین متانول(دی پلیمر آرین)
  9. شرکت پتروشیمی پارس فنل
  10. شرکت پتروشیمی اندیمشک
  11. شرکت پترو پالایش مکران
  12. شرکت کشت و صنعت مکران
  13. شرکت پتروشیمی رایان پلیمر

با توجه به این که پتروشیمی باختر دارای 13 زیر مجموعه می باشد از نظر ورود به وندور لیست دارای حساسیت بیشتری است.

نکته مهم در خصوص وندورلیست ها این است که نباید در این مسیر عجله کنند و با تصمیمات اشتباه فرایند را دچار اختلال کنند بلکه با کمک مشاوران شرکت پترو کاران فردا باید به دنبال ایجاد شرایطی باشند که توانمندی آنها در سطح مناسبی از نظر بازرسان باشد.

شرکت پترو کاران فردا با توجه به تجربه فراوان در زمینه ورود به وندورلیست ها شرایط ورود به وندور لیست را از نظر کارشناسان نگاه می کنند و بررسی می نمایند تا بهترین نتیجه حصول یابد.

شرکت پتروشیمی بندر امام

شرکت پتروشیمی بندر امام شرکت پتروشیمی ایرانی است که در زمینه تولید تولید مواد شیمیایی، آروماتیک ها،پلیمرها و ال پی جی فعالیت میکند.

بسیاری از شرکت های صنعتی تمایل دارند تا در وندور وندورلیست های مهم قرار بگیرند. قرار گرفتن در وندورلیست ها به این موضوع بستگی دارد که شما در کدام حوزه فعالیت می کنید و چه کالا یا خدماتی را می خواهید عرضه کنید.

کلام آخر

مشاوران شرکت پترو کاران فردا در هر لحظه آماده پاسخگویی و راهنمایی شرکت ها در خصوص ورود به وندورلیست پتروشیمی، وندورلیست گاز و وندور لیست مترو می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها