وندور لیست مترو چیست؟

27 بهمن 1399
0 دیدگاه
وندور لیست مترو

وندور لیست مترو چیست؟ شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در راستای حمایت از صنعت ساخت داخل و حمایت از سازندگان و هم چنین تولید کنندگان تجهیزات مورد نیار مترو تصمیم بر راه اندازی وندور لیست برای تامین تجهیزات مورد نیاز خود کرده است.

 راه اندازی وندور لیست چه تاثیری بر روند کار دارد؟

شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) با توجه به راه اندازی وندورلیست خود برای تامین تجهیزات ساخت خطوط مترو در تلاش است تا از بهترین متریال و تجهیزات استفاده کنند از این رو در نظر دارد تا با تهییه کردن وندور لیست و بررسی مدارک و هم چنین بازدید از شرکت ها بتواند بهترین تولید کنندگان را انتخاب کند از این رو وارد شدن در وندور مترو کار چندان آسونی به نظر نمی یاید.

از این رو وندورلیست شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) از مهمترین وندورلیست ها می باشد چون با توجه به این که هر کدام از تولید کنندگان یا تامین کنندگان بخواهند با شرکت پیمانکاری فراب هم کار کنند باید در وندور مترو پذیرفته باشند.

از این رو شرکت هایی که در وندور لیست مترو پذیرفته می شوند در واقع یک مرحله برای عضویت در وندورلیست فراب را هم انجام داده اند.

نقش شرکت پترو کاران فردا چیست؟

شرکت پترو کاران فردا با داشتن کارشناسانی مجرب که اطلاعات کامل در خصوص ثبت در وندور لیست مترو را دارند می تواند به تمامی شرکت هایی که درخواست پذیرفته شدن در وندور مترو را دارند مشاوره و راهنمایی دهد تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه در وندور لیست AVL شرکت مترو وارد شوند.

در اولین تماس شما با مشاوران شرکت پترو کاران فردا ابتدا مشاوران ما صلاحیت شما را برای حضور در وندورلیست شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) چک خواهند کرد تا در صورت هرگونه کم و کاستی برطرف شود.

وندور لیست AVL مترو چه مزیتی دارد؟

مهمترین مزیت بودن در وندورلیست مترو ارتقا ساخت ناوگان عمومی درون شهری  می باشد و استفاده از محصولات داخلی که قاعدتا با کیفیت تر از محصولات خارجی خواهد بود و همچنین مستقل بودن از نظر تامین کردن تجهیزات کشور عزیزمان ایران است.روزانه هزاران نفر با قطار های درون شهری سفر می کنند و چه لذا که از بهترین تولید کنندگان جهت ساخت استفتده شود که این امر باعث ارتقا چرخ تولید و صنعت کشور می باشد.

هدف مترو توسعه شبکه حمل و نقل ریلی تهران ، برای جابجایی سریع، پاک، ایمن و اقتصادی در راستای توسعه پایدار شهری است .

سخن آخر

تولید کنندگان عزیز و هم چنین تامین کنندگان محترم شما می توانید به آسانی و با کمترین هزینه با مشاوران ما تماس بگیرید و در کوتاهترین زمان در وندورلیست شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) پذیرفته شوید.

حتما جهت تهیه مدارک مورد نیاز و هم چنین مراحل ثبت در وندور لیست مترو با مشاوران ما رد ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها