وندورلیست گاز چیست؟

11 فروردین 1400
0 دیدگاه
وندورلیست گاز

وندور لیست گاز چیست؟ لیست تامین کنندگان وندور لیست شرکت ملی گاز ایران و شرکت های زیر مجموعه همچنین معرفی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران را در این صفحه بخوانید.

وندورلیست گاز چیست؟

شرکت ملی گاز ایران شرکت دولتی توزیع گاز ایرانی است که در زمینه پالایش، انتقال و توزیع گاز طبیعی فعالیت می کند و یکی از 4 شرکت زیر مجموعه وزارت نفت محسوب می شود.

شرکت ملی گاز ایران در سال 1343 توسط شرکت ملی نفت ایران تاسیس شد هم اکنون شرکت ملی گاز ایران یکی از ده شرکت بزرگ فعال در عرصه گاز در خاورمیانه و یکی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت با سابقه بیش از 50 سال است که وظیفه تامین بیش از 75 درصد از سوخت مورد نیاز کشور ایران را برعهده دارد، در حال حاضر شرکت ملی گاز ایران دارای بیش از 18000 نیروی شاغل رسمس بوده و اندکی بیش از این تعدادنیروهای غیر رسمی در خدمت آن می باشند.

شرکت های زیر مجموعه وندور لیست گاز

  1. 1شرکت انتقال گاز ایران
  2. شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران
  3. شرکت گاز استان خراسان رضوی
  4. شرکت گاز استان کرمان
  5. شرکت گاز استان فارس
  6. شرکت گاز استان اصفهان

شرکت انتقال گاز بعنوان بزرگترین زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران است مهم ترین وظیفه شرکت انتقال گاز ایران خرید و حق العمل کاری گاز طبیعی،اتان، گاز مایع و مایعات گازی از منابع تولید داخلی و خارجی و فروش به مبادی تعیین شده داخلی و پایانه های صادراتی و انجام سوآپ فرآورده های فوق الذکر می باشد.

شرکت انتقال گاز ماموریت خود را براساس انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی تعیین نموده و توان عملیاتی خود را به افزایش ظرفیت انتقال گاز کشور از طریق بهره برداری ار تاسیسات جدید، بهینه سازی شبکه موجود انتقال گاز و استقرار سیستم های پشتیبانی در حوزه های مختلف معطوف داشته است.

 شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران است که بر اساس نظام اجرایی طرح های صنعت نفت پایه گذاری شده است. این شرکت به عنوان شرکت های مهندسی و ساخت طرحهای صنعت نفت و گاز کشور مسئولیت مطالعات فنی، اقتصادی، مهندسی پایه و تفصیلی، تامین منابع و مدیدیت اجرای طرح ها و پروژه های مصوب ملی گاز ایران را دارد.

با توجه به اینکه ورود به وندور لیست شرکت ملی گاز برای هریک از تولید کنندگان و تامین کنندگان و همینطور شرکت های خدمات بازرسی متفاوت می باشد بهتر است قبل از انجام هرگونه اقدامی جهت ورود به وندورلیست با مشاوران شرکت پترو کاران فردا در ارتباط باشید با توجه به اینکه مراحل ورد به هریک از وندورهای شرکت ملی گاز و زیر مجموعه های شرکت گاز متفاوت است.

برای شرکت های بازرسی فنی شرایط ورود به وندور لیست شرکت ملی گاز کاملا متفاوت با تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.

کلام آخر

مشاوران شرکت پترو کاران فردا در هر لحظه آماده پاسخگویی و راهنمایی شرکت ها در خصوص ورود به وندور لیست گاز و وندور لیست مترو می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها