گواهینامه CE نشان صادارتی محصول

21 دی 1399
0 دیدگاه
گواهینامه CE نشان صادارتی محصول

گواهینامه CE نشان صادارتی محصول : Conformity European و یا “Conformité Européne,” مخفف کلمه فرانسوی CE واژه به « Community European » «مفهوم تطابق اروپایی» بوده و بعبارتی دیگر نیز بر گرفته از دو کلمه انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در CE مفهوم « اروپای متحد» می باشد. علامت اروپای متحد را نشان می دهد. محصولی که موفق به اخذ این آرم می شود ، می تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا بدون محدودیت برای فروش ، به بازار عرضه شود و با داشتی تطابق محصول با الگوها و CE مجوز ورود به بازارهای اروپا ی را پید ا می نماید. علامت CE (نشان صادارتی محصول) آرم دستورالعمل های تع ریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد. در ادامه با پترو کاران فردا همراه باشید.

بعبارت دیگر ، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست می باشد.

یکی از شاخص های کلیدی انطباق محصول اتحادیه اروپا و قانون و امکان حرکت آزاد CE-Marking بر ر وی محصول، تولی د کننده اعلام کرده است CE-Marking  محصولات در بازار اروپا است. با الصاق بوده CE-Marking که تنها مسئول برای انطباق محصولات خود با همه الزامات قانو ی برای رسیدن به و در نتیجه حصول اطمینان از اعتبار آن محصول در سراسر اروپا می باشد و مجوز فروش محصولات خود در اتحادیه اروپا را دارا می باشد.

نشان CE

تمامی تولید کنندگان و وارد کنندگان و محصولا ی که واجد ر سرایط برای دریافت نشان CE هستند باید یک ارزیا ی ی انطباق را انجام دهنند.

CE  (نشان صادارتی محصول) مارک باید فقط به محصولاتی که برچسب آن توسط قوانین هماهنگ سازمانی خاص تهییه شده است اعمال شود و نباید به هیچ محصول دیگری اعمال شود.
گواهینامه CE باید فقط توسط سازنده یا نماینده مجاز خود تهییه شود.
نشان CE (نشان صادارتی محصول) باید علامت گذاری شده باشد که نشان دهنده انطباق محصول با الزامات قابل اجرا از قوانین مربوط به هماهنگی در اتحادیه اروپا باشد.

گروه محصولات تحت پوشش استاندارد CE

-دستگاه های پزشکی ایمپلنت فعال
-لوازم خانگی با سوخت گازی
-تاسیسات راه آهن طراحی شده برای حمل افراد
-محصولات ساختمانی
-طراحی محصولات محیط زیستی مرتبط با انرژی
-لوازم سازگاری الکترو مغناطیسی
-تجهیزات و سیستم های حفاظتی در نظر گرفته شده برای استفاده از جو پتانسیل انفجاری
-مواد منفجره برای کاربرد های مدنی
-دیگهای آب گرم
In vitro-دستگاه های تشخیصی
-آسانسور
-ولتاژپایین
-دستگاه
-ابزار اندازه گیری
-دستگاه های پزشکی
-انتشار نور در محیط زیست
-ابزار توزین غیر اتوماتیک
-تجهیزات حفاظتی شخصی
-تجهیزات فشار
-پیروئیت
-تجهیزات رادیویی
-صنایع تفریحی
-محدودیت مواد خطرناک در تجهیزات برق و الکترونیک
– ایمنی اسباب بازی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها